jueves, 1 de septiembre de 2011

Generació 125cc 4T

Tot i que encara queden les motos de 125cc 2T , tenim que tindre en compte que estan desapareixent amb el pas del temps ja que ara hi han més controls de contaminació i perquè amb qüestió de crisi no podem mantindre una moto de tants cures com són les 2T.
Per això, actualment, les motos de 125cc 4T escomencen a tindre més camp de compra.Aquestes motos no sol convencen a els jóvens de 16 anys , sinó també a alguns més majors, amb ganes d'una moto amb certs dots esportius i de no trobar-se en amb embussos.

Primer, van aparèixer al mercat de les 125 les motos bàsiques , amb el motors refrigerats per aire que ja existien.Però, veient el potencial del mercat, les marques van començar a desenvolupar propulsors capaços d'arribar a la xifra de potència màxima que la llei permet, els 15 CV,i amb ells , a muntar-los en motos esportives que cobrien la demanda de motos 'de gama alta', capaces de córrer el màxim possible i d'aprofitar eixa potència per a ser divertides, àgils i esportives.
Daelim va ser la primera en arribar , amb un motor completament nou de disseny propi, amb injecció, aigua i culata de quatre vàlvules, la Daelim Roadwin R al ser la primera no va tenir molta finesa con a 'sport' sinó com a una còmoda turisme. Després va arribar Yamaha amb les idees més clares , amb el motor de Minarelli i la imatge de la gama R6 i R1 i així fer la YZF125R, multivàvules d'aigua equipat amb injecció electrònica, aquesta sí és una esportiva . Motor Hispania o Derbi també es van ficar amb les 125cc 4T amb el carenat de les seues 50cc. Una pionera en aquesta cilindrada es la Honda CBR 125 R , una moto que ha evolucionat poc a poc, però que no arriba als 15 Cv de les seus competidores, no obstant no es menys per això ja que conta amb un detall molt important , el pes , al ser inferior que les altres podem dir que aquell par de CV que li falten de motor els trau del pes , quan parlem de velocitat punta .
Finalment una nova incorporació a les 125cc 4T ha sigut la Aprilia RS4 , per a alguns aquesta nova moto no els agrada, en quant a motor , ja que Aprilia està més acostumada motor de 2T.
En conclusió , aquestes motos són un bon començament per a aprendre a conduir motos i finalment acabar amb una de més cilindrada , però el seu inconvenient més important és que són bastant cares.Peró tot es qüestió de temps per a que canvi.

Daelim:

Yamaha YZF 125R
:

Aprilia RS4:

No hay comentarios:

Publicar un comentario